Search Button Decrease text size Increase text size
Follow Us:
 
 

Print Friendly and PDF

Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Απόκτηση Χάρτη Κινητικότητας στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Πρόσκληση 2019 για υποβολή αίτησης, Αίτηση και σχετικές πληροφορίες
Πρόσκληση για απόκτηση του Πανεπιστημιακού Χάρτη για την Ανώτερη Εκπαίδευση 
(Erasmus Charter for Higher Education) - αναμένεται

Σχέδιο Κινητικότητας στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Βήμα 1. Ενημέρωση
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν από: 
1. Τον Οδηγό Προγράμματος - γενική ενημέρωση για το πρόγραμμα 
2. Τις εκδηλώσεις που διοργανώνει το ΙΔΕΠ για ενημέρωση και οδηγίες για συγγραφή αιτήσεων που ανακοινώνονται στις Εκδηλώσεις και στη σελίδα μας στο Facebook. Οι παρουσιάσεις από κάθε εκδήλωση δημοσιεύονται μετά από κάθε εκδήλωση. 

Ενημέρωση για τις Προσκλήσεις, ημερίδες και άλλα αποστέλλεται επίσης εάν κάποιος εγγραφεί στη λίστα επαφών του ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης του ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης. Επίσης, χρήσιμες πληροφορίες παρέχονται και στην ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το Πρόγραμμα.  

Βήμα 2. Ποιοι Συμμετέχουν
Κινητικότητα μεταξύ των Χωρών του Προγράμματος
Στο πλαίσιο ενός Σχεδίου Κινητικότητας για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, μόνο Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης τα οποία βρίσκονται σε μία Χώρα του Προγράμματος και είναι κάτοχοι του Erasmus Charter for Higher Education (ECHE) μπορούν να υποβάλουν αίτηση. Οι φοιτητές και το προσωπικό των ιδρυμάτων αυτών δεν μπορούν από μόνοι τους να υποβάλουν αίτηση. Τα κριτήρια επιλογής για συμμετοχή σε δραστηριότητες κινητικότητας καθορίζονται από τα ίδια τα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στα οποία εργάζονται ή φοιτούν οι ενδιαφερόμενοι. 

Τα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης που επιθυμούν να γίνουν κάτοχοι του Erasmus Charter for Higher Education (ECHE) μπορούν ενημερωθούν από το Education, Audiovisual and Culture Executive Agency όπου ανακοινώνεται ετησίως σχετική πρόσκληση για υποβολή αίτησης. Σημειώνεται ότι σε περίπτωση απόκτησης του ECHE, αυτό είναι έγκυρο για όλη τη διάρκεια του Προγράμματος.

Ωστόσο, ένα ίδρυμα, εκτός από την αυτόνομη αίτηση, μπορεί να ζητήσει χρηματοδότηση και στα πλαίσια μίας εθνικής κοινοπραξίας, στην οποία συμμετέχει, είτε ως συντονιστής είτε ως μέλος. Μία εθνική κοινοπραξία αφορά συνεργασίες τουλάχιστον τριών ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της ίδιας χώρας (μόνο σε χώρα του Προγράμματος), στα πλαίσια της οποίας ένας οργανισμός ή Πανεπιστήμιο αναλαμβάνει να διαχειριστεί την κινητικότητα για όλα τα μέλη της κοινοπραξίας. Σε τέτοια περίπτωση η αίτηση υποβάλλεται μόνο από το συντονιστή της κοινοπραξίας. 

Για να δικαιούται κάποιο ίδρυμα να υποβάλει αίτηση ως συντονιστής μίας εθνικής κοινοπραξίας πρέπει να κατέχει το Mobility Consortium Certificate (MCC). Στην περίπτωση που δεν το κατέχει, θα υποβάλει την αίτηση για το MCC μαζί με την αίτηση για χρηματοδότηση. Αν η αίτηση για το MCC δεν είναι επιτυχής, η κοινοπραξία δεν δικαιούται χρηματοδότηση. 


Διεθνής Κινητικότητα μεταξύ Χωρών του Προγράμματος και Χωρών Εταίρων

Η δράση αυτή αφορά την κινητικότητα φοιτητών και προσωπικού των πανεπιστημίων και ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης  από και προς τις χώρες εκτός του προγράμματος (τρίτες χώρες/ χώρες εταίρους του προγράμματος). 
Επιλέξιμα για χρηματοδότηση από τη Δράση αυτή είναι τα Πανεπιστήμια/Ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της Κύπρου τα οποία έχουν τον Ευρωπαϊκό χάρτη Erasmus+. Σημειώνεται ότι πριν από την κινητικότητα απαιτείται Συμφωνία (Inter-Institutional agreement 2014-2020) μεταξύ του ιδρύματος αποστολής και του ιδρύματος υποδοχής που ευρίσκονται το ένα σε χώρα του προγράμματος και το άλλο σε τρίτη χώρα/χώρα εταίρο. 

Υπογράφοντας τη Συμφωνία τα ιδρύματα των τρίτων χωρών δεσμεύονται να τηρήσουν όλους τους όρους που εμπεριέχονται στον Πανεπιστημιακό χάρτη Erasmus+, όσον αφορά την οργάνωση και τη διαχείριση της κινητικότητας, ιδιαίτερα την αναγνώριση, των πιστωτικών μονάδων ή ισάξιων  αποτελεσμάτων.
Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της πρόσκλησης 2017 για Διεθνή κινητικότητα δεν είναι επιλέξιμη η κινητικότητα φοιτητών για κατάρτιση.

Τονίζεται ότι τα Κυπριακά Ιδρύματα θα αιτηθούν και τη χρηματοδότηση για την κινητικότητα εισερχόμενων φοιτητών/προσωπικού.  

Βήμα 3. Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αίτησης
Οι καταληκτικές ημερομηνίες υποβολής αιτήσεων είναι διαθέσιμες στην Επίσημη Πρόσκληση Υποβολής Προτάσεων που δημοσιεύεται στις Προσκλήσεις για Υποβολή Προτάσεων της παρούσας ιστοσελίδας καθώς επίσης και στην ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Οι Προσκλήσεις ανακοινώνονται μία φορά το χρόνο. 

Για την πρόσκληση υποβολής προτάσεων 2019, η καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων είναι η:  
5η Φεβρουαρίου 2019, ώρα 13:00 (ώρα Κύπρου)

Βήμα 4. Δημιουργία λογαριασμού EU Login
Κάθε Ιδρυμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή συντονιστικό Ιδρυμα/Οργανισμός εθνικής κοινοπραξίας πρέπει να εγγραφεί στην Ενιαία Υπηρεσία Εγγραφής της Δικτυακής Πύλης Συμμετεχόντων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής  (URF Portal)  (Βήμα 5).

Για να γίνει αυτό,  το άτομο που θα κάνει την εγγραφή του Ιδρύματος/Οργανισμού ή του συντονιστή της κοινοπραξίας και θα έχει πρόσβαση στην καταχώρηση και επικαιροποίηση των σχετικών στοιχείων θα πρέπει να δημιουργήσει λογαριασμό EU Login. Ο οδηγός EU Login θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε τον προαναφερθέντα λογαριασμό. 


Σημαντικό: Η ηλεκτρονική διεύθυνση που θα χρησιμοποιήσετε για τη δημιουργία του λογαριασμού EU Login, συστήνεται να μην είναι προσωπική, αλλά η διεύθυνση στην οποία θα μπορεί να έχει πρόσβαση οποιοσδήποτε αναλάβει στο μέλλον το συντονισμό του σχεδίου (π.χ. η κοινής χρήσης ηλεκτρονική διεύθυνση του Οργανισμού/Ιδρύματος).

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό EU Login μπορείτε να παραλείψετε αυτό το βήμα.

Βήμα 5. Εγγραφή στο σύστημα URF και σχετικά έγγραφα

Ι. ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΙΤΟΥΝΤΟΣ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ Ή ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑΣ
Κάθε Ίδρυμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης  ή συντονιστικό ίδρυμα/οργανισμός κοινοπραξίας που προτίθεται να συμμετάσχει στο πρόγραμμα Erasmus+ πρέπει να εγγραφεί στην Ενιαία Υπηρεσία Εγγραφής (URF). Η Εγγραφή έχει ως αποτέλεσμα την απόκτηση Κωδικού Ταυτοποίησης Συμμετέχοντος (PIC - Participant Identification Code). Η πρόσβαση στο URF γίνεται μέσω της Δικτυακής Πύλης Συμμετεχόντων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ενός σημείου εισόδου για την ηλεκτρονική διαχείριση διαφόρων Ευρωπαικών Προγραμμάτων. Σημειώστε ότι ο ίδιος αριθμός PIC πρέπει να χρησιμοποιείται για τη συμμετοχή σε όλα τα προγράμματα.

Εάν δεν είστε βέβαιοι ότι ο οργανισμός/ίδρυμά σας έχει ήδη αριθμό PIC, έχετε τη δυνατότητα να αναζητήσετε τον οργανισμό στην Πύλη,  έτσι ώστε να αποφευχθούν  οι πολλαπλές εγγραφές του ίδιου σχολείου/ιδρύματος/οργανισμού.

Επιπλέον, μπορείτε να ελέγξετε αν όλα τα αρχεία/πληροφορίες που έχουν καταχωρηθεί, εξακολουθούν να ισχύουν ή εάν θα πρέπει να επικαιροποιηθούν.

Πριν από την εγγραφή του οργανισμού, προτρέπεστε να μελετήσετε το Εγχειρίδιο Χρήστη για την Ενιαία Υπηρεσία Εγγραφής URF και την Πύλη Συμμετεχόντων.

Όλοι οι αιτούντες οργανισμοί/ιδρύματα/σχολεία πρέπει να ανεβάσουν  συγκεκριμένα έγγραφα στη Δικτυακή Πύλη Συμμετεχόντων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ακολουθώντας τις Οδηγίες για ανέβασμα αρχείων στο URF


Υποχρεωτικά αρχεία
Α. Έντυπο νομικής οντότητας για
δημόσιους οργανισμούς/ ιδιωτικούς οργανισμούς 
Το έντυπο πρέπει να υποβάλλεται συνοδευόμενο από τα ακόλουθα (εάν ισχύουν):
1. Αντίγραφο κάποιου επίσημου εγγράφου ( επίσημη εφημερίδα , πιστοποιητικό εγγραφής στον Έφορο Εταιρειών και Σωματείων/Λεσχών κ.λπ. ) που δείχνει το όνομα της νομικής οντότητας , τη διεύθυνση των Κεντρικών Γραφείων και τον αριθμό εγγραφής σε μητρώο από τις εθνικές αρχές. 
2. Αντίγραφο του εντύπου εγγραφής στο ΦΠΑ , εάν ισχύει. Στην περίπτωση που ο αριθμός ΦΠΑ δεν εμφανίζεται στο επίσημο έγγραφο που αναφέρεται στο προηγούμενο σημείο

Β. Δελτίο Τραπεζικών Στοιχείων 
Το Δελτίο Τραπεζικών Στοιχείων συμπληρώνεται σύμφωνα με τις οδηγίες που βρίσκονται πάνω στο ίδιο το έντυπο.

Γ. Έντυπα για έλεγχο χρηματοοικονομικής ικανότητας για αιτήσεις άνω των 60.000€

Εάν ο αιτών οργανισμός είναι οντότητα ιδιωτικού δικαίου και υποβάλλει αίτηση χρηματοδότησης άνω των 60.000€, η χρηματοοικονομική ικανότητα του πρέπει να ελεγχθεί. 

Ο έλεγχος χρηματοοικονομικής ικανότητας δεν ισχύει για την περίπτωση των δημόσιων ιδρυμάτων. 

Για το σκοπό αυτό, πρέπει να αναρτηθούν ο λογαριασμός κερδών και ζημιών και ο ισολογισμός του αιτούντος για το τελευταίο οικονομικό έτος που έχει κλείσει λογιστικά. 

Οντότητες που δεν μπορούν να προσκομίσουν τα έντυπα που αφορούν τον έλεγχο της χρηματοοικονομικής ικανότητας, λόγω του ότι είναι νεοσυσταθείσες πρέπει να επικοινωνούν με την Εθνική Υπηρεσία για οδηγίες.


IΙ. ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΤΑΙΡΩΝ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑΣ
Όλα τα μέλη μίας εθνικής κοινοπραξίας πρέπει να αποκτήσουν αριθμό PIC, ακολουθώντας την προαναφερθείσα διαδικασία, επισυνάπτοντας μόνο τα έντυπα που αναφέρονται στο σημείο Α του πιο πάνω πίνακα.

ΙΙΙ. ΕΓΓΡΑΦΗ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
Όταν τα ιδρύματα υποδοχής δηλώνονται κατά το στάδιο της αίτησης, πρέπει να έχουν αριθμό PIC (ΚΑ107). Σε τέτοια περίπτωση, οι οργανισμοί αυτοί πρέπει να επισυνάψουν μόνο τα έντυπα που αναφέρονται στο σημείο Α του πιο πάνω πίνακα.
 
Αναφορικά με τη διαχείριση των δεδομένων που καταχωρούνται στη Βάση URF, καλείστε να μελετήσετε τη δήλωση για την πολιτική προστασίας της ιδιωτικής ζωής στο πλαίσιο της επικύρωσης των νομικών οντοτήτων και των τραπεζικών λογαριασμών.

Βήμα 6. Αναζήτηση φορέων υποδοχής
Οι προσωπικές επαφές είναι ο πιο συνηθισμένος τρόπος για κάποιο Ίδρυμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης να βρει εταίρο. Η προσέγγιση αυτή γίνεται ανάλογα με το ενδιαφέρον των δικαιούχων όσον αφόρα τις θεματικές ή την αντιστοιχία μαθημάτων στην περίπτωση των φοιτητικών ανταλλαγών ή στην περίπτωση κινητικότητας προσωπικού για διδασκαλία/κατάρτιση. 

Αναφορικά με την κινητικότητα των φοιτητών για σκοπούς απόκτησης εργασιακής εμπειρίας, ένα ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης τους φοιτητές του να βρουν ευκαιρίες τοποθέτησης σε άλλη Χώρα του Προγράμματος, υπάρχει η ακόλουθη πλατφόρμα Traineeship Platform που έχει δημιουργηθεί για το σκοπό αυτό καθώς επίσης και το Praxis Network.

Βήμα 7. Αιτήσεις | Υποβολή αίτησης | Παραρτήματα


Στην περίπτωση μίας εθνικής κοινοπραξίας (consortium) ο οργανισμός ή το Πανεπιστήμιο θα πρέπει εκτός από την αίτηση για χρηματοδότηση, να κατέχει και το Mobility Consortium Certificate (MCC)

Εάν το ίδρυμα/οργανισμός σας θα υποβάλει αίτηση στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα πρέπει να διαλέξετε το CY01 ΚΥΠΡΟΣ (KÝPROS) στο πεδίο National Agency of the Applicant Organisation της αίτησης.

Βεβαιωθείτε ότι όλα τα αναγκαία έγγραφα που αναφέρονται παρακάτω επισυνάπτονται στην αίτηση.

  1. Υπεύθυνη Δήλωση (Declaration of Honour): Οι δύο αυτές σελίδες αποτελούν μέρος της αίτησης. Αφού εκτυπωθούν, πρέπει να συμπληρωθούν χειρόγραφα, να υπογραφούν από το νόμιμο εκπρόσωπο του οργανισμού/σχολείου/ιδρύματος και να  σφραγιστούν. Στη συνέχεια θα πρέπει να σαρωθούν και να προστεθεί ως συνημμένο αρχείο στην αίτηση.
  2. Εξουσιοδότηση (Mandate): όλοι οι οργανισμοί που είναι μέλη μίας εθνικής κοινοπραξίας υπογράφουν μία εξουσιοδότηση σύμφωνα με την οποία εξουσιοδοτούν το συντονιστή της εθνικής κοινοπραξίας να δρα εξ ονόματος των εταίρων για την υποβολή της αίτησης και την υλοποίηση του σχεδίου.
    Η αίτηση υποβάλλεται μόνο διαδυκτυακά και δεν υποβάλλεται/αποστέλλεται σε έντυπη μορφή.


Αναφορικά με τα δεδομένα που καταχωρούνται στην αίτηση, προτρέπεστε να μελετήσετε το έντυπο Specific Privacy Statement

Βήμα 8. Χρήσιμα εργαλεία για τη συγγραφή της αίτησης
  • Do's and don'ts for applicant higher education institutions KA107
  • Χρήσιμες Πληροφορίες για τη Διεθνή Κινητικότητα (2η έκδοση)
  • Παρουσιάσεις από ημερίδες
  • Οδηγός για ηλεκτρονικές αιτήσεις 2019
  • Για την υποστήριξη των ταξιδιωτικών δαπανών στο Πρόγραμμα Erasmus+, ο υπολογισμός της απόστασης πρέπει να γίνεται  χρησιμοποιώντας το εργαλείο Distance Calculator (Μετρητής Απόστασης). Η απόσταση υπολογίζεται από την πόλη εκκίνησης έως την πόλη στην οποία θα διεξαχθεί η δραστηριότητα χωρίς την προσθήκη ενδεχόμενων ενδιάμεσων σταθμών. Επιπρόσθετα, ο υπολογισμός θα αφορά την απόσταση μεταξύ των δύο πόλεων και όχι το ταξίδι μετ’ επιστροφής. Με την ολοκλήρωση της συγγραφής της αίτησης, συνιστάται ιδιαίτερα όπως μελετήσετε την ενότητα L. Checklist της αίτησης, ώστε να βεβαιωθείτε ότι πληροίτε τα κριτήρια που απαριθμούνται στην εν λόγω ενότητα.

 

Βήμα 9. Απόδειξη παραλαβής αίτησης
Μετά από τη λήξη της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής της αίτησης, τα σχολεία/ιδρύματα που έχουν υποβάλει αίτηση λαμβάνουν απόδειξη παραλαβής της αίτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με τον αριθμό εγγραφής της αίτησής τους, από το ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.

Βήμα 10. Αξιολόγηση αίτησης
Όλες οι αιτήσεις αξιολογούνται με βάση τα ακόλουθα κριτήρια:

A. Κριτήρια Επιλεξιμότητας
Όι αιτήσεις ελέγχονται κατ' αρχήν βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων επιλεξιμότηας τα οποία δημοσιεύονται στον Οδηγό Προγράμματος της Σχετικής Πρόσκλησης για Υποβολή Αιτήσεων. Οι μη επιλέξιμες αιτήσεις δεν προωθούνται για ποιοτική αξιολόγηση. 
 
Β. Έλεγχος διπλής χρηματοδότησης 
Ελέγχεται εάν ο ίδιος αιτών ή η ίδια κοινοπραξία έχει υποβάλει περισσότερες από μία αιτήσεις για χρηματοδότηση στα πλαίσια της συγκεκριμένης δράσης του προγράμματος Erasmus+.

Γ.  Έλεγχος χρηματοοικονομικής ικανότητας
Πραγματοποιείται  για ιδιωτικούς αιτούντες οργανισμούς. Σε περίπτωση που το αιτούμενο ποσό επιχορήγησης είναι άνω των €60.000, ελέγχεται η χρηματοοικονομική ικανότητά του οργανισμού από την Εθνική Υπηρεσία. Περισσότερες πληροφορίες στο Βήμα 5.

Δ. Ποιοτική αξιολόγηση 
Οι αιτήσεις αξιολογούνται με βάση την ποιότητά τους. Έπειτα τοποθετούνται σε κατάλογο με βάση τη βαθμολογία αξιολόγησής τους. Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να ενημερωθείτε από τον Οδηγό για τους Αξιολογητές.

Για τις αιτήσεις ΚΑ107 (Διεθνής Κινητικότητα - Τριτοβάθμια Εκπαίδευση) υπάρχει ξεχωριστός Οδηγός ΚΑ107 προς τους Αξιολογητές

Ε. Κριτήρια κατανομής επιχορήγησης στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης/κοινοπραξίες
Τα κριτήρια κατανομής της επιχορήγησης για τα Σχέδια Κινητικότητας μεταξύ των Χωρών του Προγράμματος (Δράση ΚΑ103) είναι τα ακόλουθα:

• η δυναμικότητα ενός οργανισμού (capacity)
• ο αιτούμενος αριθμός συμμετεχόντων όπως αυτός παρουσιάζεται στην αίτηση από το αιτούν ίδρυμα και η
μέση διάρκεια της κινητικότητας
• το σύνολο της χρηματοδότησης που έχει διατεθεί για την Κύπρο σε συνδυασμό με τον αριθμό των ιδρυμάτων που έχουν υποβάλει αίτηση και τον αριθμό των κινητικοτήτων που αυτά τα ιδρύματα αιτούνται
• η προηγούμενη συμμετοχή και επίδοση του ιδρύματος, που περιλαμβάνει τα ακόλουθα:
1. Απορρόφηση κονδυλίων
2. Ποιότητα στην υλοποίηση των προηγούμενων σχεδίων (συμμόρφωση με τους κανονισμούς του Προγράμματος)
3. Συμμόρφωση με τις αρχές του ECHE
4. Στρατηγική Διεθνοποίησης του Ιδρύματος
5. Διαδικασίες διαχείρισης πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από την κινητικότητα

Τα κριτήρια κατανομής της επιχορήγησης για τα Σχέδια Κινητικότητας μεταξύ των Χωρών του Προγράμματος και Χωρών Εταίρων (Δράση ΚΑ107) είναι τα ακόλουθα:

• η δυναμικότητα ενός οργανισμού (capacity)
• η επιλεξιμότητα των κινητικοτήτων (πρωτογενή και δευτερογενή κριτήρια στην πρόσκληση)
• η ποιοτική αξιολόγηση της αίτησης και η θέση της στον κατάλογο για επιχορήγηση
• το ύψος της βαθμολογίας ανά αιτούμενη χώρα, στην αίτηση
• μέγιστο ποσοστό κατά περιοχή/χώρα , σύμφωνα με τους κανονισμούς του προγράμματος
• το σύνολο της χρηματοδότησης που έχει διατεθεί για την Κύπρο, ανά περιοχή (region/envelope), σε συνδυασμό με τον αριθμό των ιδρυμάτων που έχουν υποβάλει αίτηση και τον αριθμό των κινητικοτήτων που αυτά τα ιδρύματα αιτούνται
• η προηγούμενη συμμετοχή και επίδοση του ιδρύματος, που περιλαμβάνει τα ακόλουθα:
1. Απορρόφηση κονδυλίων
2. Ποιότητα στην υλοποίηση των προηγούμενων σχεδίων (συμμόρφωση με τους κανονισμούς του Προγράμματος)
3. Συμμόρφωση με τις αρχές του ECHE
4. Στρατηγική Διεθνοποίησης του Ιδρύματος
5. Διαδικασίες διαχείρισης πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από την κινητικότητα

Σημειώνεται ότι ο αριθμός των εγκεκριμένων κινητικοτήτων δεν μπορεί να υπερβεί τον αιτούμενο

Βήμα 11. Γνωστοποίηση αποτελεσμάτων
Τα αποτελέσματα για όλες τις αιτήσεις  που υποβλήθηκαν, αναρτώνται στη Δημοσίευση Αποτελεσμάτων στο τέλος κάθε κύκλου επιλογής αιτήσεων. Επιπλέον, όλοι οι αιτούντες ενημερώνονται γραπτώς σχετικά με τα αποτελέσματα που αφορούν κάθε αίτηση που υπέβαλαν. 

Στην περίπτωση που οι αιτούντες δεν είναι ικανοποιημένοι με τη διαδικασία αξιολόγησης και επιλογής αίτήσεων που ακολουθήθηκε από το Ίδρυμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Διά Βίου Μάθησης, έχουν το δικαίωμα προσφυγής.

Όλα τα εγκεκριμένα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή οι συντονιστές μίας εθνικής κοινοπραξίας, καλούνται σε Συντονιστική/Ενημερωτική ημερίδα που διοργανώνεται από το ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης σκοπός της οποίας είναι  η επεξήγηση της Συμφωνίας Επιχορήγησης και των υποχρεώσεων που απορρέουν από αυτή.

Βήμα 12. Υπογραφή Συμφωνίας Επιχορήγησης σε περίπτωση έγκρισης
Τα δείγματα των Συμφωνιών Επιχορήγησης βρίσκονται αναρτημένα για κάθε έτος ξεχωριστά στον ακόλουθο σύνδεσμο: 

Δείγματα συμφωνιών επιχορήγησης
 
Copyright © 2014 Erasmus+

Cookie Policy

Designed and Developed by eBOS Technologies